تحلیل آماری | شیوه کار ما:ابتدا تحلیل آماری اولیه با اس پی اس اس را دریافت و پس از رضایت و تایی
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

تحلیل آماری | شیوه کار ما:ابتدا تحلیل آماری اولیه  با اس پی اس اس را دریافت و پس از رضایت و تایید، حق الزحمه را پرداخت نمایید (دارای گواهی صلاحیت از مرکز آمار ایران هستیم. مشاهده گواهی).

امروزه اساتید اذعان دارند که برای انجام یک تحقیق علمی معتبر و به سرانجام رساندن پایان نامه (در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری) نمی توان انتظار داشت که محقق و یا دانشجو (با گذراندن ۴  یا ۸ واحد درسی آمار) به تمامی روشهای پیچیده آماری تسلط داشته باشد و  خود به تنهایی بتواند با انواع نرم افزارهای آماری کار کرده، داده های آماری را تجزیه و تحلیل، و فرضیات تحقیق را آزمون نماید (کارهای آماری فصل چهار پایان نامه را  به انجام برساند)، و لازم است از دانش تخصصی و تجربه کارشناسان آمار و از مشاوره و راهنمایی آنان بهره ببرد.

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

تحلیل آماری

اما باید دانست انجام تحلیل آماری و خروجی گرفتن از نرم افزارهای آماری توسط افرادی که در رشته آمار فارغ التحصیل نشده و فقط شیوه کار با چند منوی نرم افزار  (spss) را می دانند، به اعتبار علمی پایان نامه و پروژه آماری – تحقیقاتی شما خدشه وارد خواهد نمود و با توجه به دامنه بسیار وسیع کاربرد روشها و آزمونهای آماری لازم است تحلیلگر داده های آماری از تجربه و تخصص لازم را در این زمینه برخوردار باشد.

ما  آماده ایم تا در اسرع وقت و با قیمت مناسب، با در اختیار داشتن تخصص و تجربه کافی، مشاوره و تحلیل آماری تحقیقات علمی  و پروژه های پژوهشگران محترم و پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی و همچنین پردازش آماری داده ها و تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه ها و اطلاعات حاصل از آزمایشات علمی را ، با استفاده از انواع نرم افزارهای آماری به  انجام برسانیم (مشاوره و تحلیل فصل ۴ پایان نامه) و در انجام این کار تجربه ۱۲ ساله همراه ماست . نمونه کارهای انجام شده به خوبی گویای تجربه ماست (به بخش ”پروژه های آماری قبل“ در این سایت مشاوره آماری مراجعه نمایید).

تحلیل آماری

پژوهش گران برای حل مسائل مورد توجه خود و در فرآیند پژوهش خویش از روش های گوناگونی استفاده مینمایند.گوناگونی این روش ها به لحاظ زمینه علمی،هدف پژوهشگر و نوع مسائل مورد پژوهش می باشد.تفاوت آشکاری بین دو روش گسترده گرد آوری داده ها در پژوهش وجود دارد.
تحلیل آماری پایان نامه و پروژه های آماری

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


روش پژوهش کمی شامل گرد آوری داده ها علمی به صورت سیستماتیک، معمولاً تحت شرایطی که بتوان کنترل قابل ملاحضه ای بر متغیرها اعمال نمود و تحلیل دادها را به روش های آماری انجام داد صورت می پذیرد. در حالی که پژوهش کیفی میتواند به صورت سیستماتیک،داده های علمی را گرد آوری کند، ولی حداقل کنترل را برمتغیرها خواهد داشت.

انتخاب روش مناسب در پژوهش، تا حدودی به علایق شخصی پژوهش گر،فلسفه او وهمچنین تا حد زیادی به طبیعت پژوهش وابسته است(پولیت وهنگلــر،۱۸).در برخی پژوهش ها ضروری است که متغیر ها با معیار های دقیق کمی اندازه گیری شوند.بنابراین،تمایلفزاینده ای در راستای پژوهش های کمی وجود دارد.ذکراین واقعیت در اینجا اجتناب ناپذیر است که پژوهش کمی و اندازه گیری دقیق متغیر ها در تمام شرایط وجود ندارد و پژوهشگران ناچارند از روش های پژوهشی کیفی استفاده نمایند.
پژوهش کمی بیشتر بر استدلال قیاسی، قوانین منطقـی و ویژگی های قابل اندازه گیری تجربیات انسان تکیه دارد(پولیت و هنگلــر،۱۹).
به طور کلی،پژوهش کمی که راهکاری کمی می پیماید، شامل موارد زیراست:

۱٫برتعداد نسبتاً معدودی ازمفاهیم خاص تمرکز دارد.

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


۲٫با ایده های از پیش پنداشت درباره این که تا چه حـد و چگونه مفاهیم با هم مربوط هستند،شروع می شود.

۳٫دستورالعمل های ساختار یافته و ابزار رسمی برای گرد آوری داده ها به کار برده می شود.

۴٫گرآوری داده ها تحت شرایط کنترل شده صورت می پذیرد.

۵٫گردآوری و تحلیل داده ها بر عینیت تکیه دارد.

۶٫تحلیل داده های عددی از طریق شیوه های آماری صورت میپذیرد(پولیت و هنگلــر،۲۱).

شایان ذکر است که پژوهش های کمی مانند پژوهش های کیفی و طبعاً با درجات متفاوت دارای نکات قوت و ضعف خاص خود می باشند.

معمولاً تحلیل داده ها در پژوهش کمی با مقوله هایی شامل سطح اندازه گیری ، آمار توصیفی ، آمار استنباطی، و تحلیل آماری چند متغیره سرو کار دارد که در جای خود تا آنجا که در گستره این کتاب بگنجد،شرح داده خواهد شد.
ثبت سفارش استفاده از خدمات:

09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


تحلیل آماری | قیمت تحلیل آماری | انجام تحلیل آماری پایان نامه | هزینه تحلیل آماری پایان نامه | انجام تحلیل آماری پایان نامه مدیریت





:: موضوعات مرتبط: statics3 , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: